Monday, May 11, 2009

Happy Mother's Day




Happy mothers day ucapan dari Fathul Amin apabila aku sampai di rumah pada 6:30 pm, danada surprise katanya sambil membawa sepinggan nasi goreng yang dibuat special untukku belum sempat nak masuk dalam rumah lagi.

Sedapnya nasi goreng Fathul Amin, segala mak nenek dia masukkan , ikan bilis, udang kering, udang basah dan fish kek. Sedapnya !!! banyak pulak tu, tapi sorry Yang a bit oily tapi tak pa teh `O' boleh potong minyak. Kau lah penyejuk hati mak yang tengah tension dengan kerenah abang Faris.

Faris promised to go to school tomorrow, and I hope he keeps his promise or else I dont what to do. Ya Allah Kau bukakanlah hati Muhammad Faris supaya dengan rela hati dia mau pi sekolah, Hanya padaMu tempat ku memohon, Amin Ya Robbal alamin.

Semoga hari ibu ini dapat melembutkan hati Faris tu, walau pun air mata mak tidak dapat mencairkan hati Faris. Semoga mak dapat terus bersabar dengan kerenah Faris. Walau bagaimana pun mak kesian sebab Kakak dan Adik terpaksa juga tension dengan Faris. Hanya Allah yang tahu betapa hancurnya hati mak ni Faris, mak tak dapat nak berkongsi dengan kawan-kawan dan keluarga tanpa menitiskan air mata Faris!!! Sewaktu mak menaip ni pun air mata mak bercucuran tapi nasib baik tak ada sesiapa yang perasan.

Tolonglah Faris, Mak nak Faris yang dulu , Faris yang manja dan loving dengan mak, faris yang bersoan santun dan berhati mulia !!!

No comments: